Ajankohtaista
Kesäloma (16.6.2025 08:00)
Palautteiden vastauksissa voi esiintyä viivettä henkilöstön kesälomien aikana 23.6.-1.8.
Palaute: Yleinen palaute
Tunniste:
276267
Luontipäivä: 11.12.2019
Luontipäivä: 11.12.2019
Kenenkään virallisen tahon ei saa soittaa ilman että numero näkyy. Koskee lääkäreitä, ampulanssi kuskeja, palomiehiä, Turun edun valvonta toimistoa ja heidän sihteereitään ja jokaisella pitää olla kännykkä numero johon voit soittaa takaisin ja jättää viestin esimerkiksi näiltä Turun kaupungin työn tekijöiltä on lopettu kännykkä numero noin yli 2vuotta sitten. Oikeusministeriö yleiset edunvalvojat Tuija Peltola, Anita Kortesuo, Jaana Sarin paikka oli Humalistonkatu 1 20100 Turku mutta on muuttanut ja heillä on ollut 046, Tuija Peltola. 050, Anita Kortesuo. ja 050, jaan Sarin alkuinen kännykkä numero joka on laitettu pois käytöstä jokaiselle näille yleiselle edun valvojalle avataan kännykkä numero että heitä saa kiinni silloin kun tarvitaan eikä tarvitse soittaa Varsinais-suomen edun valvontatoimiston 0295652390 numeroon tämän numeron voisi laittaa pois käytöstä ja siihen voisi tullla uusi numro johon myös voi laittaa tekstiviestin ja soittaa ja kenenkään edun valvojan sihteeri ei soita ilman numeroa kenellekkään asiakkaalle. kaikki viralliset ihmiset jotka soittavat normi asiakkaille heidän puhelin numero on oltava näkyvä oli Poliisii, Lääkäri, apulanssi kuski, palomies he eivät saa soittaa sinulle niin että numero ei näy ja Turun lääkäripalveluun voisi varata ajan tekstiviestillä ja sama on hammaslääkäri nyt voit peruuttaa Kirkkotien hammas lääkärin tekstivietillä kun laitat henkilö tunnuksen ja viestin saman voisi että laitat hekilö tunnuksen ja tilaat lääkäri ajan hammas lääkäri ja muu lääkäri.
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei
Edunvalvontatoimiston toiminta, johon palautteessa viitataan, on siirretty Turun kaupungilta Oikeusministeriön alaisuuteen muutama vuosi sitten. Turun kaupungin omistuksessa olleet työntekijöiden henkilökohtaiset mobiililiittymät on lakkautettu siirron yhteydessä. Yleisesti ottaen asiakaspalvelujen keskittäminen on nykypäivää. Niin oikeusministeriössä kuin Turun kaupungissa (ja monissa muissakin organisaatioissa) on otettu käyttöön keskitettyjä asiakaspalveluratkaisuja, jolloin asiakaspalvelijoiden henkilökohtaisista asiointinumeroista on luovuttu. Asiakaspalvelijoiden suoria puhelinnumeroita ei näytetä asiakkaille, koska ei ole tarkoituksenmukaista että asiakkaat soittavat heille suoraan. Ao. henkilöt ovat jatkuvasti kiinni asiakastyössä, eivätkä näin ollen pysty vastaamaan asiakkaiden puheluihin. Keskitetyt asiakaspalveluratkaisut mahdollistavat palveluiden saatavuuden niiden aukioloaikoina - myös yksittäisten asiakaspalvelijoiden lomien aikana.
Terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto
Edunvalvontatoimiston toiminta, johon palautteessa viitataan, on siirretty Turun kaupungilta Oikeusministeriön alaisuuteen muutama vuosi sitten. Turun kaupungin omistuksessa olleet työntekijöiden henkilökohtaiset mobiililiittymät on lakkautettu siirron yhteydessä. Yleisesti ottaen asiakaspalvelujen keskittäminen on nykypäivää. Niin oikeusministeriössä kuin Turun kaupungissa (ja monissa muissakin organisaatioissa) on otettu käyttöön keskitettyjä asiakaspalveluratkaisuja, jolloin asiakaspalvelijoiden henkilökohtaisista asiointinumeroista on luovuttu. Asiakaspalvelijoiden suoria puhelinnumeroita ei näytetä asiakkaille, koska ei ole tarkoituksenmukaista että asiakkaat soittavat heille suoraan. Ao. henkilöt ovat jatkuvasti kiinni asiakastyössä, eivätkä näin ollen pysty vastaamaan asiakkaiden puheluihin. Keskitetyt asiakaspalveluratkaisut mahdollistavat palveluiden saatavuuden niiden aukioloaikoina - myös yksittäisten asiakaspalvelijoiden lomien aikana.
Terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto