Ajankohtaista
Palautepalvelussa huolto 12.9.2025 (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huolto 12.9.2025 klo 8-12. Palvelussa esiintyy katkosia huollon aikana. Pahoittelemme huollosta aiheutuvaa haittaa.
Palaute: Joukkoliikenne Föli - Toimipisteiden asiakaspalvelu
Tunniste:
306050
Luontipäivä: 26.1.2021
Luontipäivä: 26.1.2021
Hei, minulla on bussilippu puhelimessa ja yksi päivä sitten akku loppu. Nousin bussiin ja kysyin käykö käteinen, johon kuski kysyi löytyykö pankkikorttia. Vastasin että Visa Electron löytyy. Kuski sanoi että kokeile näyttää sitä korttikoneeseen, ilmeisesti toimi sillä kone piippasi ja tililtäni lähti rahaa. MUTTA mitä ihmettä, en saanut minkäänlaista kuittia tai lippua?! Mitä jos tarkastaja olisi tullut? Siinähän olisi kuski saanut sakkoja? Yritin kysellä kuitin perään ja kuski vain mumisi jotain pankista. Tämä ilmeisesti on uusi juttu, joten voisi ehkä hieman busseissa valaista miten tämä toimii. Jos olisin tiennyt tästä olisin maksanut käteisellä, kun se kerran kelpaa.
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
kiitos palautteestanne!
Lukijalaite ei tulosta matkalippua. Perityt maksut ja tehdyt matkat voi tarkistaa Fölin nettilatauksen lähimaksuni-osiosta. Sieltä voi halutessaan myös tulostaa kuitin.
Tarkastajan osuessa kohdalle, näytetään maksukortti tarkastajalle, joka tarkastaa kortin neljän viimeisen numeron perusteella, onko kortilla voimassa oleva matkalippu.
Lisätietoa lähimaksamisesta busseista löytyy täältä: https://www.foli.fi/lähimaksu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne!
Lukijalaite ei tulosta matkalippua. Perityt maksut ja tehdyt matkat voi tarkistaa Fölin nettilatauksen lähimaksuni-osiosta. Sieltä voi halutessaan myös tulostaa kuitin.
Tarkastajan osuessa kohdalle, näytetään maksukortti tarkastajalle, joka tarkastaa kortin neljän viimeisen numeron perusteella, onko kortilla voimassa oleva matkalippu.
Lisätietoa lähimaksamisesta busseista löytyy täältä: https://www.foli.fi/lähimaksu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli