Palaute: Monitori - Kaupungin palvelut Kauppatorin Monitorissa
Tunniste:
310634
Luontipäivä: 19.3.2021
Luontipäivä: 19.3.2021
Hei, en lienee ainoa joka kääntyy Monitorin "ovelta" palvelua saamatta. Monitoriin on pitkä jono. Asiani oli ottaa esite Turun turisti-infosta. Minun olisi pitänyt jonottaa Kop-kolmion aulassa teis kuinka kauan. Siinä sisällä, aulassa!
Kysyin vahtimestarilta voinko hakea esittet. Ei. Jonnon vaan. Eikä toimi eri jonot, tulee tappelu....
Onhan tähän joku keksittävä. Monitorissa on esim. teatterilippujenostopiste, Turun musiikkijuhlat.... Avatkaa tilaan sivuovi ja sulkekaa väliaikaisesti tiloja väliseinillä....Jotain on tehtävä!
Kysyin vahtimestarilta voinko hakea esittet. Ei. Jonnon vaan. Eikä toimi eri jonot, tulee tappelu....
Onhan tähän joku keksittävä. Monitorissa on esim. teatterilippujenostopiste, Turun musiikkijuhlat.... Avatkaa tilaan sivuovi ja sulkekaa väliaikaisesti tiloja väliseinillä....Jotain on tehtävä!
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hyvä palautteenantaja
Kiitos palautteestanne ja anteeksi että vastaus on kestänyt näin kauan. Olemme pahoillamme teille koituneesta ongelmasta. Voitte vain kuvitella kuinka haastavaa on vuosien suunnittelun jälkeen avata Turun ydinkeskustaan keskistetyn asiakaspalvelun yksikkö Kauppatorin Monitori- yksi ovi monta palvelua ja kätevästi kaikki yhdessä paikassa, siten että maailman valtaa Korona-viruksen Pandemia samaan aikaan. Olemme kovasti miettineet ja kehittäneet Korona aikaisia ratkaisuja. Toisaalta joudumme tietysti noudattamaan alati muuttuvia valtakunnan hallituksen , Lounais-Suomen AVIn sekä Turun kaupungin ja Kelan ohjeistuksia, kuinka turvata asiakkaiden ja henkilökunnan terveyden säilyminen. asioinnin yhteydessä.
Olemme pääsääntöisesti onnistuneet luomaan tilanteen siten, että suurin osa asiakkaista (meillä oli mm. joulukuussa ja tammikuussa 10500 asiakasta/kk.) pääsee asioimaan muutaman minuutin odotuksen jälkeen. Toisiaan asiakkaita tulee varsinkin klo 12-14 välisenä aikana toistaiseksi runsaasti ja nykyiset säädökset sallivat vain 10-15 asiakkaan yhtäaikaisen sisälle pääsyn, tilanne on erittäin hankala ja haastava.
Toisaalta pahoittelen vartijamme käytöstä, hän olisi varmastikin voinut yhdessä aulapalvelijamme kanssa saada teille toimitettua erikseen pyytämänne esitteet
Mutta vartijatkin, jotka pääsääntöisesti saavat palvelustaan erittäin hyvää palautetta, väsyvät aika ajoin ja siksi keskittyminen saattaa herpaantua. Nöyrin anteeksipyyntömme. .
Yhteistyössä
Raimo Oksa, palvelupäällikkö
Kauppatorin Monitori
Turun kaupunki
Kiitos palautteestanne ja anteeksi että vastaus on kestänyt näin kauan. Olemme pahoillamme teille koituneesta ongelmasta. Voitte vain kuvitella kuinka haastavaa on vuosien suunnittelun jälkeen avata Turun ydinkeskustaan keskistetyn asiakaspalvelun yksikkö Kauppatorin Monitori- yksi ovi monta palvelua ja kätevästi kaikki yhdessä paikassa, siten että maailman valtaa Korona-viruksen Pandemia samaan aikaan. Olemme kovasti miettineet ja kehittäneet Korona aikaisia ratkaisuja. Toisaalta joudumme tietysti noudattamaan alati muuttuvia valtakunnan hallituksen , Lounais-Suomen AVIn sekä Turun kaupungin ja Kelan ohjeistuksia, kuinka turvata asiakkaiden ja henkilökunnan terveyden säilyminen. asioinnin yhteydessä.
Olemme pääsääntöisesti onnistuneet luomaan tilanteen siten, että suurin osa asiakkaista (meillä oli mm. joulukuussa ja tammikuussa 10500 asiakasta/kk.) pääsee asioimaan muutaman minuutin odotuksen jälkeen. Toisiaan asiakkaita tulee varsinkin klo 12-14 välisenä aikana toistaiseksi runsaasti ja nykyiset säädökset sallivat vain 10-15 asiakkaan yhtäaikaisen sisälle pääsyn, tilanne on erittäin hankala ja haastava.
Toisaalta pahoittelen vartijamme käytöstä, hän olisi varmastikin voinut yhdessä aulapalvelijamme kanssa saada teille toimitettua erikseen pyytämänne esitteet
Mutta vartijatkin, jotka pääsääntöisesti saavat palvelustaan erittäin hyvää palautetta, väsyvät aika ajoin ja siksi keskittyminen saattaa herpaantua. Nöyrin anteeksipyyntömme. .
Yhteistyössä
Raimo Oksa, palvelupäällikkö
Kauppatorin Monitori
Turun kaupunki