Siirry päänäkymään
Turun palautepalvelu
Kirjaudu sisään
Ohje
  • På svenska
  • In English

Palaute: Joukkoliikenne Föli - Fölikauppa ja sovellus

Tunniste: 437793
Luontipäivä: 10.4.2025
Fölikauppa ei taaskaan toimi. (10.4. klo 8)

Käsittely

Tila: Käsitelty
Vastattu: 14.4.2025
Hei,
kiitos palautteestanne. Todella ikävä kuulla, ettei Fölikauppa ole toiminut kohdallanne oikein. Joskus palvelussa valitettavasti voi esiintyä hetkellisiä häiriöitä, jotka voivat vaikuttaa lataamiseen, mutta tiedossamme ei ole mitään suurempaa ongelmaa. Fölikauppaa kehitetään parhaillaan ja otamme myös tämän huomioon.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Saapunut: 10.4.2025
Etusivulle
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • © Trimble kaupunki
  • Palvelun tekninen toteutus Trimble
  • Seuraa annettuja palautteita Seuraa annettuja palautteita

Tietoa evästeistä

Sivusto käyttää evästeitä. Valitse käytettävät evästeet. Evästeiden käyttö