Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Kundtjänst
ID:
272613
Skapats: 22.10.2019
Skapats: 22.10.2019
Hei! En yleensä matkusta linjalla 300, mutta tänään se sopi tarpeisiini. Nousin Puutorilla kyytiin, lähtöaika oli 13.45. Kuljettajana vanhempi naishenkilö, jolle voisi opettaa itse hieman käytöstapoja, vaikka itse tuntui leuhkivan asialla.
Kun tulin bussiin, kuulin jo ulkoa, kun kuljettaja kailottaa "Kuljettajan tervehdykseen vastataan, eikö käytöstapoja ole". Minulle kuljettaja esitti hyvin vihaisella äänensävyllä tervehdyksen, itse hieman pelokkaana vastasin siihen.
Jäin pois Myllyssä ja istuin aika edessä. Kuulin kuljettajan ja etupenkillä istuneen matkustajan keskustelun. Sain irti ainakin seuraavat asiat: ihmisillä ei ole nykyään käytöstapoja, nuoret ovat pahimpia häiriönaiheuttajia, sekä antoi vielä erittäin tarkat ohjeet siihen, miten kuuluu tervehtiä... En tiennyt, että on olemassa niin tarkat ohjeet, miten (häntä) tervehditään. Tiedänpä seuraavalla kerralla varoa kyseistä kuljettajaa. Mieluummin odotan vaikka tunnin seuraavaa bussia, kun olen tämän kuljettajan kyydissä.
Kuljettaja tosiaan myös leuhki itse, että hänellä on käytöstavat kunnossa. Itse en voi olla samaa mieltä, mielestäni asiakaspalvelussa toimivan henkilön hyviin tapoihin ei kuulu töykeys, saati asiakkaiden aliarviointi.
Kaikki olemme erilaisia, toisilla käytöstavat on ja toisilla ei. Toisilla ne vaihtelee. Kuljettajan on ihan turha valittaa asiasta koska, varmasti suurimmalle osalle käytöstavat opetetaan. On tietysti itsestäänselvyys, että tervehditään, mutta jos joku ei tervehdi, älä siitä mieltä pahoita. Suurin osa matkustajista varmasti tervehtii. Kaikilla meillä on aina syytä katsoa peiliin ja miettiä, miten voimme toimia toisin.
Ehkäpä myös kuljettajalla itsellään olisi paikallaan miettiä, miten tässä tilanteessa olisi voinut toimia toisin. Näin asiakkaan näkökulmasta tämä tilanne ei ollut paras mahdollinen...
Kun tulin bussiin, kuulin jo ulkoa, kun kuljettaja kailottaa "Kuljettajan tervehdykseen vastataan, eikö käytöstapoja ole". Minulle kuljettaja esitti hyvin vihaisella äänensävyllä tervehdyksen, itse hieman pelokkaana vastasin siihen.
Jäin pois Myllyssä ja istuin aika edessä. Kuulin kuljettajan ja etupenkillä istuneen matkustajan keskustelun. Sain irti ainakin seuraavat asiat: ihmisillä ei ole nykyään käytöstapoja, nuoret ovat pahimpia häiriönaiheuttajia, sekä antoi vielä erittäin tarkat ohjeet siihen, miten kuuluu tervehtiä... En tiennyt, että on olemassa niin tarkat ohjeet, miten (häntä) tervehditään. Tiedänpä seuraavalla kerralla varoa kyseistä kuljettajaa. Mieluummin odotan vaikka tunnin seuraavaa bussia, kun olen tämän kuljettajan kyydissä.
Kuljettaja tosiaan myös leuhki itse, että hänellä on käytöstavat kunnossa. Itse en voi olla samaa mieltä, mielestäni asiakaspalvelussa toimivan henkilön hyviin tapoihin ei kuulu töykeys, saati asiakkaiden aliarviointi.
Kaikki olemme erilaisia, toisilla käytöstavat on ja toisilla ei. Toisilla ne vaihtelee. Kuljettajan on ihan turha valittaa asiasta koska, varmasti suurimmalle osalle käytöstavat opetetaan. On tietysti itsestäänselvyys, että tervehditään, mutta jos joku ei tervehdi, älä siitä mieltä pahoita. Suurin osa matkustajista varmasti tervehtii. Kaikilla meillä on aina syytä katsoa peiliin ja miettiä, miten voimme toimia toisin.
Ehkäpä myös kuljettajalla itsellään olisi paikallaan miettiä, miten tässä tilanteessa olisi voinut toimia toisin. Näin asiakkaan näkökulmasta tämä tilanne ei ollut paras mahdollinen...
Behandling
Status:
Behandlat
Hei,
kiitos palautteestanne. Yleensä tulee asiakkailta palautetta siitä kun kuljettajat eivät tervehdi, tällä kertaa päinvastoin. Olemme välittäneet viestinne vuoroa operoineeseen yhtiöön jotta se menee myöskin kyseiselle kuljettajalle tiedoksi ja asiakaspalvelusta voidaan hänen kanssaan myös keskustella.
Ystävällisin terveisin
TLO Oy
kiitos palautteestanne. Yleensä tulee asiakkailta palautetta siitä kun kuljettajat eivät tervehdi, tällä kertaa päinvastoin. Olemme välittäneet viestinne vuoroa operoineeseen yhtiöön jotta se menee myöskin kyseiselle kuljettajalle tiedoksi ja asiakaspalvelusta voidaan hänen kanssaan myös keskustella.
Ystävällisin terveisin
TLO Oy
Hei,
kiitos palautteestanne ja pahoittelut tapahtuneesta. Palautteeenne on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne ja pahoittelut tapahtuneesta. Palautteeenne on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli