Aktuellt
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. klo 8-12. Palvelu on poissa käytössä huollon ajan. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Fölibutiken och mobil app
ID:
282524
Skapats: 19.3.2020
Skapats: 19.3.2020
Miten lataan lisää matkoja korttiini netillä? Olen aina käyttänyt bussia lataukseen tai kauppatorin palvelupistettä (Aurakatu). Nyt on korona -epidemia ja nämä tavat eivät onnistu.
Behandling
Status:
Behandlat
Hei,
kiitos kysymyksessä! Lataaminen onnistuu esimerkiksi Fölin nettilatauspalvelun kautta, joka löytyy täältä: https://nettilataus.turku.fi/
Nettilataukseen joko tehdään profiili tai kirjaudutaan sisään vierastunnuksilla, joiden käyttäjätunnus on vieras ja salasana on vieras. Jos teette palveluun oman profiilinne, on mahdollista tallentaa matkakorttinne numero palveluun profiili-välilehden kautta, jotta kortin numeroa ei tarvitse syöttää erikseen joka kerta kun korttia lataa.
Rekisteröidyttyänne tai kirjauduttuanne sisään, pääsette Lataa korttisi -sivulle. Syöttämällä kortin numeron laatikkoon, jossa kysytään kortin numeroa, lisättään kortti ostoskoriin. Kausikorttia ladatessa ostoskorissa on vaihtoehtona valmiiksi se tuote, jonka voi ladata, eikä sitä voi muuttaa itse, esim. 30 päivän kausi. Jos teillä on arvokortti, ostoskorissa voi valita kortille ladattavan arvon.
Tämän jälkeen painetaan nappia "maksamiseen" sivun alalaidassa ja valitaan haluttu maksuväline ja suoritetaan maksu valitun maksujärjestelmän ohjeiden mukaan. Maksun jälkeen on tärkeää odottaa, että esimerkiksi pankki palauttaa teidät takaisin nettilataukseen, jotta lataus menee matkakortille. Jos olette rekisteröityneet omilla tiedoillanne palveluun, onnistuneen oston jälkeen saatte kuitin ilmoittamanne sähköpostiosoitteeseen. Jos olette kirjautuneet sisään vierastunnuksilla, voitte tulostaa kuitin tai tallentaa sen tietokoneelle näin halutessanne.
Kirjauduttuanne sisään nettilataukseen ohjeita nettilatauksen käyttöön löytyy myös tältä sivulta:
https://nettilataus.turku.fi/nettilataus/faces/ohjeet.xhtml?faces-redirect=true
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos kysymyksessä! Lataaminen onnistuu esimerkiksi Fölin nettilatauspalvelun kautta, joka löytyy täältä: https://nettilataus.turku.fi/
Nettilataukseen joko tehdään profiili tai kirjaudutaan sisään vierastunnuksilla, joiden käyttäjätunnus on vieras ja salasana on vieras. Jos teette palveluun oman profiilinne, on mahdollista tallentaa matkakorttinne numero palveluun profiili-välilehden kautta, jotta kortin numeroa ei tarvitse syöttää erikseen joka kerta kun korttia lataa.
Rekisteröidyttyänne tai kirjauduttuanne sisään, pääsette Lataa korttisi -sivulle. Syöttämällä kortin numeron laatikkoon, jossa kysytään kortin numeroa, lisättään kortti ostoskoriin. Kausikorttia ladatessa ostoskorissa on vaihtoehtona valmiiksi se tuote, jonka voi ladata, eikä sitä voi muuttaa itse, esim. 30 päivän kausi. Jos teillä on arvokortti, ostoskorissa voi valita kortille ladattavan arvon.
Tämän jälkeen painetaan nappia "maksamiseen" sivun alalaidassa ja valitaan haluttu maksuväline ja suoritetaan maksu valitun maksujärjestelmän ohjeiden mukaan. Maksun jälkeen on tärkeää odottaa, että esimerkiksi pankki palauttaa teidät takaisin nettilataukseen, jotta lataus menee matkakortille. Jos olette rekisteröityneet omilla tiedoillanne palveluun, onnistuneen oston jälkeen saatte kuitin ilmoittamanne sähköpostiosoitteeseen. Jos olette kirjautuneet sisään vierastunnuksilla, voitte tulostaa kuitin tai tallentaa sen tietokoneelle näin halutessanne.
Kirjauduttuanne sisään nettilataukseen ohjeita nettilatauksen käyttöön löytyy myös tältä sivulta:
https://nettilataus.turku.fi/nettilataus/faces/ohjeet.xhtml?faces-redirect=true
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli