Aktuellt
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. klo 8-12. Palvelu on poissa käytössä huollon ajan. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Fölibutiken och mobil app
ID:
322994
Skapats: 5.8.2021
Skapats: 5.8.2021
Koska saadaan nettilataukseen tai mobiilisovellukseen maksuvaihtoehdoksi myös Epassi? Nykyiset latauspaikat ei sijaitse päivittäisen kulkureitin varrella.
Behandling
Status:
Behandlat
Hei,
kiitos palautteestanne.
Epassin käyttöä verkkokaupassa selviteltiin pari vuotta sitten eikä tuolloin epassilla ollut tarjolla soveltuvaa maksunappipalvelua verkkokauppoihin. Tällä hetkellä epassilla näyttäisi olevan maksunappiratkaisu tietyille verkkokauppa-alustoille. Valitettavasti yksikään näistä ei suoraan sovi Fölin verkkokauppaan, joten nopeaa ratkaisua asiaan ei ole tiedossa. Seuraamme epassin kehitystä otamme sen kehitykseen kun löydämme sopivan ratkaisun ja ajan palvelun kehittämiselle verkkokauppaan.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne.
Epassin käyttöä verkkokaupassa selviteltiin pari vuotta sitten eikä tuolloin epassilla ollut tarjolla soveltuvaa maksunappipalvelua verkkokauppoihin. Tällä hetkellä epassilla näyttäisi olevan maksunappiratkaisu tietyille verkkokauppa-alustoille. Valitettavasti yksikään näistä ei suoraan sovi Fölin verkkokauppaan, joten nopeaa ratkaisua asiaan ei ole tiedossa. Seuraamme epassin kehitystä otamme sen kehitykseen kun löydämme sopivan ratkaisun ja ajan palvelun kehittämiselle verkkokauppaan.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Hei,
kiitos kysymyksestänne. Se on ohjattu kehittämistiimille käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos kysymyksestänne. Se on ohjattu kehittämistiimille käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli