Aktuellt
Kesäloma (16.6.2025 08:00)
Palautteiden vastauksissa voi esiintyä viivettä henkilöstön kesälomien aikana 23.6.-1.8.
Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Biljetter och produkter
ID:
324522
Skapats: 23.8.2021
Skapats: 23.8.2021
Hei! Olen tänään kahdesti yrittänyt maksaa Osuuspankin visa debit kortilla linja-autossa kertamaksua siinä onnistumatta. Ensimmäisellä yrittämällä kone ilmoittaa punaisella rastilla, että ei hyväksytty tms, ja kun yrittää uudelleen tulee ilmoitus, että vain yksi kortti sallittu tai muuta vastaavaa. Puhelimeen tuli ilmoitus 6€ maksun perintäyrityksestä. Mistähän tämä johtuu ja voinko itse tehdä asialle jotain?
Yt. Pia Halminen
Yt. Pia Halminen
Behandling
Status:
Behandlat
Hei,
kiitos palautteestanne. Pahoittelut vaikeuksista lähimaksun kanssa. Syitä kortin toimimattomuuteen on monia. Syynä voi olla esimerkiksi:
- Maksukortissa ei ole lähimaksuominaisuutta.
- Luku ei jostain syystä onnistunut; korttia tulee näyttää lukijalaitteelle uudelleen.
- Maksukortti on vanhentunut.
- Maksukortilla ei ole katetta.
- Maksukortin turvarajat ovat tulleet täyteen. Voit muuttaa turvarajojasi omassa verkkopankissasi.
Tällä hetkellä ei ole mahdollista maksaa kuin yksi henkilö kerrallaan, eli ei pitäisi teknisesti olla mahdollista, että kortti veloittaa samalla nousulla 6 euroa. Mikäli pankki kuitenkin näyttää veloittaneen 6 euroa, syynä voi olla myös katevaraus, joka korjaantuu seuraavana yönä. Voitte seurata tilannetta Fölikaupan lähimaksuosiossa. https://nettilataus.turku.fi/nettilataus/emv.jsf
Mikäli parin pankkipäivän jälkeenkin summa on yhä virheellinen, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Lähimaksusta voitte lukea lisää täällä: https://www.foli.fi/fi/liput/lähimaksu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Pahoittelut vaikeuksista lähimaksun kanssa. Syitä kortin toimimattomuuteen on monia. Syynä voi olla esimerkiksi:
- Maksukortissa ei ole lähimaksuominaisuutta.
- Luku ei jostain syystä onnistunut; korttia tulee näyttää lukijalaitteelle uudelleen.
- Maksukortti on vanhentunut.
- Maksukortilla ei ole katetta.
- Maksukortin turvarajat ovat tulleet täyteen. Voit muuttaa turvarajojasi omassa verkkopankissasi.
Tällä hetkellä ei ole mahdollista maksaa kuin yksi henkilö kerrallaan, eli ei pitäisi teknisesti olla mahdollista, että kortti veloittaa samalla nousulla 6 euroa. Mikäli pankki kuitenkin näyttää veloittaneen 6 euroa, syynä voi olla myös katevaraus, joka korjaantuu seuraavana yönä. Voitte seurata tilannetta Fölikaupan lähimaksuosiossa. https://nettilataus.turku.fi/nettilataus/emv.jsf
Mikäli parin pankkipäivän jälkeenkin summa on yhä virheellinen, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Lähimaksusta voitte lukea lisää täällä: https://www.foli.fi/fi/liput/lähimaksu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli