Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Kundtjänst
ID:
328609
Skapats: 4.10.2021
Skapats: 4.10.2021
Tiedättekö, kuinka pienestä voi päivä mennä pilalle tai ainakin alkaa huonosti? Esim. siitä, kun kuljettaja on epäkohtelias. Oletan, että heilläkin on jonkinlainen asiakaspalvelukoulutus. Tulin tänään nro 9 Lausteelta keskustaan (klo 8.35 päiväkodin pysäkillä Huhkolassa). Tämä oli se ns. ylimääräinen auto. Olin sen verran ajatuksissani, että en huomannut, että kuljettaja pysähtyi väärälle pysäkille (heti nron 60 jälkeen), eikä nro:n 9 oikealle ns. torin päätepysäkille (koska sitä odotin) ja istuin paikallani hetken, kun muut poistuivat bussista. Tähän kuljettaja vihaisesti huusi minulle "HEI!". Ei mitään muuta. Ei ymmärrettävää lausetta, pelkkä vihainen huuto "hei". Olen aikuinen ihminen, ymmärrän puhetta, minulle ei tarvitse huutaa. En tahallani istunut bussissa pysäkillä, vaan oletin, että bussi pysähtyy sille oikealle päätepysäkille. En voinut tietää, että pysähtyykin risteystä ennen. Olen itse asiakaspalvelussa töissä, joten oletan, että asiakaspalvelussa töissä olevat omaavat edes alkeisimmat käytöstavat.
Behandling
Status:
Behandlat
Hei !
Olemme pahoillamme kuljettajamme käytöksestä !
Pääsääntöisesti uskon asiakaspalvelun sujuvan kuljettajiltamme moitteetta, mutta valitettavasti aina poikkeuksiakin mahtuu joukkoon.
Tulemme koulutuksissamme kiinnittämään entistä suurempaa huomiota palveluun ja tarvittaessa antamaan henkilökohtaista ohjausta kuljettajille jotka sitä tarvitsevat.
Ystävällisin terveisin,
Savonlinja
Olemme pahoillamme kuljettajamme käytöksestä !
Pääsääntöisesti uskon asiakaspalvelun sujuvan kuljettajiltamme moitteetta, mutta valitettavasti aina poikkeuksiakin mahtuu joukkoon.
Tulemme koulutuksissamme kiinnittämään entistä suurempaa huomiota palveluun ja tarvittaessa antamaan henkilökohtaista ohjausta kuljettajille jotka sitä tarvitsevat.
Ystävällisin terveisin,
Savonlinja
Hei,
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli