Aktuellt
Kesäloma (16.6.2025 08:00)
Palautteiden vastauksissa voi esiintyä viivettä henkilöstön kesälomien aikana 23.6.-1.8.
Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Biljetter och produkter
ID:
420859
Skapats: 4.8.2024
Skapats: 4.8.2024
Maksoin 3.8. kaksi kertaa (18:15 ja 21:23) mobiililipun. Maksoin puhelinliittymän laskuun. Nyt kuitenkin tänään 4.8. näen pankkitilillä fölin katevaraus 6€. Tarkistin puhelinliittymästä ja maksu oli jo mennyt 3.8. sieltä. Miten ihmeessä olette veloittaneet tuplasti, puhelinliittymän kautta sekä nyt myös pankkitililtä?
Näytin mobiililippua bussissa, mutta kuljettaja kertoi, ettei se toimi ja pyysi näyttämään puhelinta hänen edessä olevaan laitteeseen. Onko hän silloin ottanut uudelleen bussilipun hinnan? Jos näin on, niin kuinka monelta muulta asiakkaalta kyseinen kuljettaja ottanut tuplahinnan?
Näytin mobiililippua bussissa, mutta kuljettaja kertoi, ettei se toimi ja pyysi näyttämään puhelinta hänen edessä olevaan laitteeseen. Onko hän silloin ottanut uudelleen bussilipun hinnan? Jos näin on, niin kuinka monelta muulta asiakkaalta kyseinen kuljettaja ottanut tuplahinnan?
Behandling
Status:
Behandlat
Hei,
kiitos yhteydenotostanne. Pahoittelemme tapahtunutta! Onko mahdollista, että lukijalaite olisi voinut lukea esimerkiksi mobiilikortin tai puhelimen kotelossa säilytettävän pankkikortin samalla, kun luitte mobiililippua? Lähimaksun käytön yhteydessä joiltain pankkikorteilta veloitetaan katevaraus, joka voi olla suuruudeltaan 1–20 euroa.
Mikäli kyseessä on ollut vahingossa tehty lähimaksu, pyytäisimme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta maksu voidaan tarkistaa ja mahdollisesti väärin veloitettu maksu voidaan hyvittää. Asiakaspalvelu tarvitsee asian selvittämistä varten käytetyn maksukortin kuusi (6) ensimmäistä ja neljä (4) viimeistä numeroa. Olkaa myös tarkkana, jos maksu onkin mennyt puhelimeen liitetystä mobiilikortista, silloin tarvitsemme virtuaalikortin numeron. Heille tulisi myös kertoa viimeisimmän matkan matkustusajat sekä linjan numero.
Asiakaspalvelumme tavoittaa Kauppatorin Monitorista, myös puhelimitse tai chatin kautta: www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Täältä voitte lukea lisää lähimaksamisesta: https://www.foli.fi/fi/liput/lähimaksu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos yhteydenotostanne. Pahoittelemme tapahtunutta! Onko mahdollista, että lukijalaite olisi voinut lukea esimerkiksi mobiilikortin tai puhelimen kotelossa säilytettävän pankkikortin samalla, kun luitte mobiililippua? Lähimaksun käytön yhteydessä joiltain pankkikorteilta veloitetaan katevaraus, joka voi olla suuruudeltaan 1–20 euroa.
Mikäli kyseessä on ollut vahingossa tehty lähimaksu, pyytäisimme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta maksu voidaan tarkistaa ja mahdollisesti väärin veloitettu maksu voidaan hyvittää. Asiakaspalvelu tarvitsee asian selvittämistä varten käytetyn maksukortin kuusi (6) ensimmäistä ja neljä (4) viimeistä numeroa. Olkaa myös tarkkana, jos maksu onkin mennyt puhelimeen liitetystä mobiilikortista, silloin tarvitsemme virtuaalikortin numeron. Heille tulisi myös kertoa viimeisimmän matkan matkustusajat sekä linjan numero.
Asiakaspalvelumme tavoittaa Kauppatorin Monitorista, myös puhelimitse tai chatin kautta: www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Täältä voitte lukea lisää lähimaksamisesta: https://www.foli.fi/fi/liput/lähimaksu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli