Current issues
Kesäloma (16.6.2025 08:00)
Palautteiden vastauksissa voi esiintyä viivettä henkilöstön kesälomien aikana 23.6.-1.8.
Feedback: Electronic services - Turku Feedback service
ID:
249315
Creation time: 7.1.2019
Creation time: 7.1.2019
Hei
Kun teen tiketin jostain talvikunnossapidon puutteesta ja urakoitsija valheellisesti merkkaa sen tehdyksi, miten saan avattua tiketin uudelleen? Tai mikä toinen tapa on ilmoittaa että urakoitsija on valheellisesti sulkenut tiketin eikä olekkaan tehnyt työtään josta hänelle on maksettu?
Kun teen tiketin jostain talvikunnossapidon puutteesta ja urakoitsija valheellisesti merkkaa sen tehdyksi, miten saan avattua tiketin uudelleen? Tai mikä toinen tapa on ilmoittaa että urakoitsija on valheellisesti sulkenut tiketin eikä olekkaan tehnyt työtään josta hänelle on maksettu?
Processing
Status:
Processed
Kiitos kysymyksestänne. Jos luot itsellesi käyttäjätunnuksen palautepalveluun ja annat palautteen käyttäjätunnuksella kirjautuneena, niin pystyt kommentoimaan antamaasi palautetta vielä sen jälkeenkin kun olet siihen vastauksen saanut. Tämä on mielestäni helpoin tapa. Toinen tapa on antaa uusi palaute johon liität linkin aiempaan palautteeseen ja kirjoitat että aiempaan palautteeseen on vastattu toisin mitä toteutus oikeasti on ollut. Urakoitsijoiden toimia seurataan kaupungin toimesta, joten on tärkeää että saamme tiedon myös näistä joissa he sanovat tehneensä hommansa vaikka eivät ole niitä tehneet.
Terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto
Asiakkuudet ja osallisuus
Terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto
Asiakkuudet ja osallisuus