Current issues
Palautepalvelussa huolto 12.9.2025 (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huolto 12.9.2025 klo 8-12. Palvelussa esiintyy katkosia huollon aikana. Pahoittelemme huollosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: FÖLI public transport - Föli shop and mobile app
ID:
337958
Creation time: 9.12.2021
Creation time: 9.12.2021
Lapsellani on 30pv ilmaiskortti (toisen asteen maksuton koulu). Jos kortti on jo aktivoitu (esim. toisen vanhemman toimesta) niin fölikauppa ei anna mitään ilmoitusta kun kortin yrittää lisätä ei-kirjautuneen henkilönä, mitään vaan ei tapahdu kun nappia klikkaa. Joku "Kortti on jo aktivoitu dd.mm.yyyy, ei voi lisätä ostoskoriin" auttaisi.
Jos kirjautuu niin kortin nappi näkyy harmaana ja "Aktivoimaton"-tilassa mikä nyt ei sinänsä myöskään lisää luottamusta siitä että se toimii seuraavalla kerralla
Jos kirjautuu niin kortin nappi näkyy harmaana ja "Aktivoimaton"-tilassa mikä nyt ei sinänsä myöskään lisää luottamusta siitä että se toimii seuraavalla kerralla
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin tiedoksi kehittämistiimille.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin tiedoksi kehittämistiimille.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli