Current issues
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. klo 8-12. Palvelu on poissa käytössä huollon ajan. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: FÖLI public transport - Customer service
ID:
357041
Creation time: 27.5.2022
Creation time: 27.5.2022
Hei ! Taas antaa palautetta kuka Tarkista missä bussi liikku sen ei toimin hyviin mään katsoa 3 erin kartta näytää samna https://live.foli.fi/lemap ja Stoppi ja Nysse näytää vääri. Enne myös ilmoitaa lupasi korjaus ei mene viesti perille. Ei enna usko kartta bussi mene jo enne kartta bussi on tulossa bussi mene jo enne kartta. Voisinko korjaus vika pyydttä joku mene Tarkista joku pysäkille kiitos. Tänää myös katsoa minä kartta näytää vääri kartta muka bussi tulossa mutta bussi jo mene jo. Enne kartta näytää oikea. Osaan on vikä?
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos palautteestanne. Stoppi ja Nysse eivät ole Fölin sovelluksia, emme vastaa niissä esiintyvistä virheistä.
Fölin bussit kartalla- palvelu voidaan laittaa tarkasteluun. Olisi tärkeää ilmoittaa mistä linjoista on kyse, mikä näyttää väärin? Pysäkki, päivämäärä ja kellonaika on hyvä ilmoittaa myös, jotta pääsemme virheeseen käsiksi. Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Stoppi ja Nysse eivät ole Fölin sovelluksia, emme vastaa niissä esiintyvistä virheistä.
Fölin bussit kartalla- palvelu voidaan laittaa tarkasteluun. Olisi tärkeää ilmoittaa mistä linjoista on kyse, mikä näyttää väärin? Pysäkki, päivämäärä ja kellonaika on hyvä ilmoittaa myös, jotta pääsemme virheeseen käsiksi. Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli