Current issues
Kesäloma (16.6.2025 08:00)
Palautteiden vastauksissa voi esiintyä viivettä henkilöstön kesälomien aikana 23.6.-1.8.
Feedback: FÖLI public transport - Tickets and products
ID:
362380
Creation time: 7.8.2022
Creation time: 7.8.2022
Lähdin Naantalista 7.8 klo 1.00 bussilla Turkuun. Eikö yöbussin hinta ole 4€? Tai ainakin teidän sivustojen mukaan. Miks minulta on sitten veloitettu 7€? Maksoin pankkikortilta. Olisi kiva saada vastaus tähän .
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos kysymyksestänne. Tavallisesti lähimaksulla perittävä summa on sama kuin aikuisten kertalipussa eli 3 euroa ja yötaksan aikaan 4 euroa. Mikäli katsot veloituksia saman pankkipäivän kuluessa, tilillä summa saattaa näkyä 1-20 euron katevarauksena, joka korjaantuu seuraavana yönä oikeaksi. Tämä johtuu siitä, että järjestelmä laskee automaattisesti sinulle edullisimman lipun tekemiesi matkojen perusteella. Veloitus tapahtuu pankkitililtäsi päivän päätteeksi. Sinulta voidaan veloittaa joko kertalipun, päivälipun tai 7 päivän lipun hinta. Kannattaa siis odottaa seuraavaan päivään, ennen kuin tarkistaa kortilta veloitetut todelliset summat, sillä summat korjautuvat oikeiksi seuraavana yönä. Lähettämässäsi kuvakaappauksessa näkyy, että kyseessä on nimenomaan katevaraus.
Voit lukea lähimaksusta lisää täältä: https://www.foli.fi/fi/liput/lähimaksu https://www.foli.fi/fi/usein-kysyttyjä-kysymyksiä-lähimaksamisesta-fölissä
Tehdyt veloitukset ja matkat voitte tarkistaa täältä: https://nettilataus.turku.fi/nettilataus/emv.jsf
Mikäli näistä ohjeista huolimatta sinulta on veloitettu virheellinen summa, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta maksu voidaan tarkistaa ja mahdollisesti väärin veloitettu maksu voidaan hyvittää. Asiakasneuvoja tarvitsee asian selvittämistä varten käytetyn maksukortin kuusi (6) ensimmäistä ja neljä (4) viimeistä numeroa. Hänelle tulisi myös kertoa matkustusajat ja linjan numero. Asiakaspalvelun tavoittaa täältä: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu. Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos kysymyksestänne. Tavallisesti lähimaksulla perittävä summa on sama kuin aikuisten kertalipussa eli 3 euroa ja yötaksan aikaan 4 euroa. Mikäli katsot veloituksia saman pankkipäivän kuluessa, tilillä summa saattaa näkyä 1-20 euron katevarauksena, joka korjaantuu seuraavana yönä oikeaksi. Tämä johtuu siitä, että järjestelmä laskee automaattisesti sinulle edullisimman lipun tekemiesi matkojen perusteella. Veloitus tapahtuu pankkitililtäsi päivän päätteeksi. Sinulta voidaan veloittaa joko kertalipun, päivälipun tai 7 päivän lipun hinta. Kannattaa siis odottaa seuraavaan päivään, ennen kuin tarkistaa kortilta veloitetut todelliset summat, sillä summat korjautuvat oikeiksi seuraavana yönä. Lähettämässäsi kuvakaappauksessa näkyy, että kyseessä on nimenomaan katevaraus.
Voit lukea lähimaksusta lisää täältä: https://www.foli.fi/fi/liput/lähimaksu https://www.foli.fi/fi/usein-kysyttyjä-kysymyksiä-lähimaksamisesta-fölissä
Tehdyt veloitukset ja matkat voitte tarkistaa täältä: https://nettilataus.turku.fi/nettilataus/emv.jsf
Mikäli näistä ohjeista huolimatta sinulta on veloitettu virheellinen summa, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta maksu voidaan tarkistaa ja mahdollisesti väärin veloitettu maksu voidaan hyvittää. Asiakasneuvoja tarvitsee asian selvittämistä varten käytetyn maksukortin kuusi (6) ensimmäistä ja neljä (4) viimeistä numeroa. Hänelle tulisi myös kertoa matkustusajat ja linjan numero. Asiakaspalvelun tavoittaa täältä: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu. Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli