Current issues
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. klo 8-12. Palvelu on poissa käytössä huollon ajan. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: FÖLI public transport - Schedules and routes
ID:
384241
Creation time: 18.4.2023
Creation time: 18.4.2023
Miksi ”reaaliaikainen” aikataulu ei näytä, että bussi on jo mennyt vaan kertoo että se tulee esim. 4 min. päästä, jolloin ihminen juoksee pysäkille ja huomaa sitten aikanaan, että bussi ei tule ollenkaan ja toiselta pysäkiltä olisit ehtinyt perille ajoissa mutta nyt sekin bussi meni.
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos palautteestanne. Yleisesti ottaen kaikissa busseissa tulisi olla GPS-paikannus päällä, jolloin reaaliaikainen tieto näkyy myös reittioppaalla ja ajoneuvot kartalla -palvelussa. Isossa järjestelmässä kuitenkin väistämättä voi jotain virhetilanteita tulla, jotka eivät kuitenkaan kokonaisuus huomioon ottaen ole yleisiä. Esimerkiksi auton paikannuslaitteistossa tai yhteyksissä saattaa olla vikaa tai reittioppaassa on ollut tilapäinen häiriö datan käsittelyssä. Pahoittelut aiheutuneesta harmista!
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Yleisesti ottaen kaikissa busseissa tulisi olla GPS-paikannus päällä, jolloin reaaliaikainen tieto näkyy myös reittioppaalla ja ajoneuvot kartalla -palvelussa. Isossa järjestelmässä kuitenkin väistämättä voi jotain virhetilanteita tulla, jotka eivät kuitenkaan kokonaisuus huomioon ottaen ole yleisiä. Esimerkiksi auton paikannuslaitteistossa tai yhteyksissä saattaa olla vikaa tai reittioppaassa on ollut tilapäinen häiriö datan käsittelyssä. Pahoittelut aiheutuneesta harmista!
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli