Current issues
Palautepalvelussa huolto 12.9.2025 (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huolto 12.9.2025 klo 8-12. Palvelussa esiintyy katkosia huollon aikana. Pahoittelemme huollosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: FÖLI public transport - Buses
ID:
413897
Creation time: 26.4.2024
Creation time: 26.4.2024
Kuski avasi vain keskiovet. Odotin etuoven aukeavan ja katsoin kuskia, mutta kuski ei mitenkään viittilöinyt, että tulisin keskiovista. Katsoi vain puhelintaan, vaikka huidoin oven takana hämmentyneenä kirkkaalla puhelimen näytöllä mobiililippu näkyvissä. Sitten vain jatkoi matkaa katsomatta kertaakaan minua päin koko lyhyen pysähdyksensä aikana enkä siis päässyt kyytiin. Kuski ei voi olettaa asiakkaan olevan ajatustenlukija ja teknisen vian yhteydessä kuskin tulisi osata ohjata asiakasta viittilöiden tai kovaan ääneen. Entä jos olisin ollut esim. kuulo- tai näkövammainen?
Additional information
2
Liljalaakso-Kohmo
23:08
25.4.2024
1556
Liljalaakso-Kohmo
23:08
25.4.2024
1556
Processing
Status:
Processed
Hei, kiitos palautteesta ja pahoittelut mielipahasta.
Tosiaan etuovesta noustaan bussiin kyytiin ja takaovista poistutaan.
Ystävällisin terveisin,
Jalon Liikenne
Tosiaan etuovesta noustaan bussiin kyytiin ja takaovista poistutaan.
Ystävällisin terveisin,
Jalon Liikenne
Hei,
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle vastattavaksi.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle vastattavaksi.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli