Feedback: Electronic services - Turku Feedback service
ID:
422572
Creation time: 26.8.2024
Creation time: 26.8.2024
Tulevatko katujen kunnossapitoon liittyvät palautteet myös kaupungin edustajien tietoon? Palautteisiin vastaa aina urakoitsija suoraan. Esimerkiksi Föliin liittyvät palautteet selkeästi välitetään liikennöitsijöille vastattavaksi.
Nyt tulee sellainen vaikutelma, että urakoitsijat voivat huseerata mielensä mukaan eikä kaupungin suunnalta ole odotettavissa mitään seurauksia.
Esimerkkinä mainittakoon palautteet, jotka annoin Chiewitzin serpentiinin uriin liittyen (https://opaskartta.turku.fi/eFeedback/fi/View/420314 ja https://opaskartta.turku.fi/eFeedback/fi/View/422194). Molempiin vastaus suoraan urakoitsijalta. Ja kuten palautteista näkee, urakoitsija ei ole lupauksistaan huolimatta tehnyt asialle mitään.
Muutoinkin urakoitsijoiden toiminta on ollut hyvin heikkoa, edelleen on edellisen talven hiekoitushiekkoja siivoamatta siellä täällä.
Vielä palautteisiin voisi sanoa sen, että niihin olisi aiheellista hiukan panostaa. On melkoisen tympeää saada aiheelliseen palautteeseen vastaukseksi vain "Kiitos palautteestanne". Vielä tympeämpää on, kun palautteeseen ei edes vastata.
Nyt tulee sellainen vaikutelma, että urakoitsijat voivat huseerata mielensä mukaan eikä kaupungin suunnalta ole odotettavissa mitään seurauksia.
Esimerkkinä mainittakoon palautteet, jotka annoin Chiewitzin serpentiinin uriin liittyen (https://opaskartta.turku.fi/eFeedback/fi/View/420314 ja https://opaskartta.turku.fi/eFeedback/fi/View/422194). Molempiin vastaus suoraan urakoitsijalta. Ja kuten palautteista näkee, urakoitsija ei ole lupauksistaan huolimatta tehnyt asialle mitään.
Muutoinkin urakoitsijoiden toiminta on ollut hyvin heikkoa, edelleen on edellisen talven hiekoitushiekkoja siivoamatta siellä täällä.
Vielä palautteisiin voisi sanoa sen, että niihin olisi aiheellista hiukan panostaa. On melkoisen tympeää saada aiheelliseen palautteeseen vastaukseksi vain "Kiitos palautteestanne". Vielä tympeämpää on, kun palautteeseen ei edes vastata.
Processing
Status:
Processed
Hei,
Kiitos palautteestanne. Katujen kunnossapitoon liittyvät palautteet tulevat kaupungin edustajien tietoon. Palautteisiin vastaavat urakoitsijat, liikennöitsijät ja kaupungin asiantuntijat oman työnsä ohella, joten valitettavasti kaikkiin palautteisiin ei ehditä vastaamaan riittävän yksilöllisesti, vaikka se tavoitteemme onkin. Ruuhka-aikoina palautteisiin saatetaan vastata yleistasoisella vastauksella, koska tällä pystytään vapauttamaan asiantuntijan työaikaa suuren palautemäärän läpikäyntiin sekä lakisääteisten työtehtävien hoitamiseen. Pahoittelut, jos ette ole saaneet palautteeseenne vastausta. Kaikki palautteet kuitenkin huomioidaan ja ne ovat arvokkaita toimintamme kehittämisessä. Yritämme kehittää sekä löytää parempia vaihtoehtoja, jotta pystyisimme rajallisilla resursseilla vastaamaan tarkemmin tuhansiin palautteisiin ja kysymyksiin.
Ystävällisin terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto
Kiitos palautteestanne. Katujen kunnossapitoon liittyvät palautteet tulevat kaupungin edustajien tietoon. Palautteisiin vastaavat urakoitsijat, liikennöitsijät ja kaupungin asiantuntijat oman työnsä ohella, joten valitettavasti kaikkiin palautteisiin ei ehditä vastaamaan riittävän yksilöllisesti, vaikka se tavoitteemme onkin. Ruuhka-aikoina palautteisiin saatetaan vastata yleistasoisella vastauksella, koska tällä pystytään vapauttamaan asiantuntijan työaikaa suuren palautemäärän läpikäyntiin sekä lakisääteisten työtehtävien hoitamiseen. Pahoittelut, jos ette ole saaneet palautteeseenne vastausta. Kaikki palautteet kuitenkin huomioidaan ja ne ovat arvokkaita toimintamme kehittämisessä. Yritämme kehittää sekä löytää parempia vaihtoehtoja, jotta pystyisimme rajallisilla resursseilla vastaamaan tarkemmin tuhansiin palautteisiin ja kysymyksiin.
Ystävällisin terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto