Go to main view
Turku Feedback Service
Log in
Help
  • Suomeksi
  • På svenska

Feedback: FÖLI public transport - Customer service

ID: 425679
Creation time: 7.10.2024
Hei

Mistä johtuu, että Föli ei tiedota häiriötilanteissa asiakkaita mitenkään? Nytkin 5.10. - 7.10. bussikorttien lataus ei toiminut. Fölin henkilökunta saa tietää asiasta ma 7.10. kello 9, kun kiukkuisia asiakkaita alkaa virrata Kop-kolmion Monitoriin. Missä on vika, kun tieto ei kulje henkilökunnalle eikä asiakkaille? Onko teistä asianmukaista asiakaspalvelua, että kukaan ei tiedä asioista mitään eivätkä asiakkaat voi edes välttää palvelun käyttöä häiriön ajan, kun eivät tiedä häiriöstä? Ette voi väittää, ettei kaksi päivää ole ollut riittävästi tulla tietoiseksi häiriöstä.

Processing

Status: Processed
Answered: 7.10.2024
Hei,
kiitos palautteestanne. Fölillä ei valitettavasti ole päivystystä viikonloppuisin, joten tästä syystä emme ole voineet heti häiriön ilmetessä tästä tiedottaa. Tämä ilmeni viestinnälle vasta tänään aamulla. Pahoittelemme kovasti tilannetta, sekä puutteellista tai myöhässä tullutta informaatiota.

Tiedotamme, kun tilanne korjaantuu. Kuljettajia on tiedotettu myös asiasta, jotta osaavat toimia tällaisen tilanteen tullessa vastaan. Täältä voitte lukea lisää: https://www.foli.fi/fi/uutiset/h%C3%A4iri%C3%B6-f%C3%B6lin-matkakorttien-toiminnassa-ma-710

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Received: 7.10.2024
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Trimble city
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback

Cookie information

Website uses cookies. Select cookies to be used. Cookie policy