Current issues
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. (23.4.2025 10:00)
Palautepalvelussa huoltokatko 8.5. klo 8-12. Palvelu on poissa käytössä huollon ajan. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa haittaa.
Feedback: FÖLI public transport - Föli shop and mobile app
ID:
438331
Creation time: 18.4.2025
Creation time: 18.4.2025
Hankin itselleni matkakortin ja aktivoin opiskelija-alennuksen sille, ja voi Jeesus tätä kankeutta. Olen IT-alan opiskelija ja koen tuskaa näitä käyttäessäni, voi voi niitä jotka eivät tämänkään vertaa osaa.
Ensinnäkin vähän paremmin voisi ilmoittaa, että Fölin nettisivun ja sovelluksen käyttäjätunnukset ovat erit. MIKSI ihmeessä näin??
MIKSI Föli-sovelluksella ei voi ostaa opiskelijan kortille kuin 40€ kausikortin, ei arvoa??
MIKSI arvokortille voi ladata vain tasasummia 5, 10, 20 jne kun lipun hinta ei ole tasasumma?? Eli esim. kun 10€ arvokortilla matkustaa viidesti, eli sinne jää 50snt tämän jälkeen kankkulan kaivoon. Vasta 40€ kohdalla päästään lähes tasatilanteeseen jossa 21 matkaa on 39,90€ eli silti jää 10snt.
Ensinnäkin vähän paremmin voisi ilmoittaa, että Fölin nettisivun ja sovelluksen käyttäjätunnukset ovat erit. MIKSI ihmeessä näin??
MIKSI Föli-sovelluksella ei voi ostaa opiskelijan kortille kuin 40€ kausikortin, ei arvoa??
MIKSI arvokortille voi ladata vain tasasummia 5, 10, 20 jne kun lipun hinta ei ole tasasumma?? Eli esim. kun 10€ arvokortilla matkustaa viidesti, eli sinne jää 50snt tämän jälkeen kankkulan kaivoon. Vasta 40€ kohdalla päästään lähes tasatilanteeseen jossa 21 matkaa on 39,90€ eli silti jää 10snt.
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos palautteestanne ja ikävä kuulla, että palvelumme ovat aiheuttaneet teille hankaluuksia. Fölikaupan kehittäminen on tällä hetkellä kehitystiimimme prioriteettilistalla. Pyysimmekin hiljattain asiakkailta toiveita sen parantamiseksi. Valitettavasti emme vielä osaa antaa tarkkaa aikataulua kehitystyölle.
Fölikaupan ja mobiilisovelluksen palveluntarjoajat ovat eri toimijoita, minkä vuoksi käyttäjätunnukset eivät valitettavasti toimi ristiin ilman erillistä rekisteröitymistä. Fölin matkakortille voi ladata sekä arvoa että kautta myös sovelluksen kautta. Mikäli lataus ei ole onnistunut, suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme tai selvittämään asiaa suoraan sovelluksen kautta jättämällä palautetta kohdasta: Tili > Anna palautetta > Sovelluspalaute.
Lataussummat on tarkoituksella pidetty tasasummina, eikä niiden muuttamiselle ole aiemmin nähty tarvetta. Välitän palautteenne eteenpäin kehitystiimillemme, ja pyrimme huomioimaan sen jatkokehityksessä niin Fölikaupan kuin sovelluksenkin osalta.
Asiakaspalvelumme tavoittaa Kauppatorin Monitorista: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne ja ikävä kuulla, että palvelumme ovat aiheuttaneet teille hankaluuksia. Fölikaupan kehittäminen on tällä hetkellä kehitystiimimme prioriteettilistalla. Pyysimmekin hiljattain asiakkailta toiveita sen parantamiseksi. Valitettavasti emme vielä osaa antaa tarkkaa aikataulua kehitystyölle.
Fölikaupan ja mobiilisovelluksen palveluntarjoajat ovat eri toimijoita, minkä vuoksi käyttäjätunnukset eivät valitettavasti toimi ristiin ilman erillistä rekisteröitymistä. Fölin matkakortille voi ladata sekä arvoa että kautta myös sovelluksen kautta. Mikäli lataus ei ole onnistunut, suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme tai selvittämään asiaa suoraan sovelluksen kautta jättämällä palautetta kohdasta: Tili > Anna palautetta > Sovelluspalaute.
Lataussummat on tarkoituksella pidetty tasasummina, eikä niiden muuttamiselle ole aiemmin nähty tarvetta. Välitän palautteenne eteenpäin kehitystiimillemme, ja pyrimme huomioimaan sen jatkokehityksessä niin Fölikaupan kuin sovelluksenkin osalta.
Asiakaspalvelumme tavoittaa Kauppatorin Monitorista: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli