Go to main view
Turku Feedback Service
Log in
Help
  • Suomeksi
  • På svenska

Feedback: FÖLI public transport - Föli shop and mobile app

ID: 446598
Creation time: 1.8.2025
Latasin eilen korttiini 20€ ja nyt raha ei ole tullut korttiini. Kortissa lukee vain kausi ei voimassa.Haluan vastauksen heti, sillä käytän fölikorttia päivittäin töissä ja tästä syntyy minulle ylikuluja.
Attachments:

Processing

Status: Processed
Answered: 4.8.2025
Hei,
kiitos palautteestanne ja pahoittelut aiheutuneesta harmista! Viime viikolla Föli-sovelluksessa oli häiriöitä pankkikorttimaksuissa. Häiriö on nyt korjattu ja sovelluksen kautta tehtyjen maksujen pitäisi jälleen toimia normaalisti. Osassa tapauksista maksusta jäi tilille katevaraus, joka normaalisti poistuu itsestään muutaman päivän kuluessa. Mikäli katevaraus ei ole poistunut tai maksun hyvityksessä on epäselvyyksiä, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan PayiQ:n asiakastukeen sähköpostitse: [email protected]. Heillä on pääsy maksutietoihin ja mahdollisuus käsitellä palautukset sekä poistaa tarvittaessa katevarauksia.

Palautepalvelu ei ole pikaisia yhteydenottoja varten sopiva kanava, sillä palautteiden käsittelyaika on keskimäärin 3-4 työpäivää, ja Fölin laatulupauksen mukaan palautteisiin vastataan viimeistään 14 päivän kuluessa palautteen saapumisesta (https://www.foli.fi/fi/mikä-föli/laatulupaus). Pikaisiin yhteydenottoihin paras kanava on Fölin asiakaspalvelu, jonka tavoittaa täältä: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu (myös puhelin ja chat).

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Received: 1.8.2025
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Trimble city
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback

Cookie information

Website uses cookies. Select cookies to be used. Cookie policy