Siirry päänäkymään
Turun palautepalvelu
Kirjaudu sisään
Ohje
  • På svenska
  • In English

Palaute: Joukkoliikenne Föli - Toimipisteiden asiakaspalvelu

Tunniste: 284830
Luontipäivä: 3.5.2020
Naantali 7 bussin kuljettajalle moitetta.. maksoin käteisellä ( en tiennyt, että käteinen ei kelpaa, koska korona) bussikuski tokaisi, että käteinen ei kelpaa ja kysyin että miten voin maksaa...bussikuski tokaisi "En minä tiedä." Oli tilanne mikä tahansa, voi silti käyttäytyä asiallisesti.. tai jos ei oo oma juttu tuo bussilla ajaminen niin vaihtakoot alaa.😊

Käsittely

Tila: Käsitelty
Vastattu: 4.5.2020
Hei,
kiitos palautteestanne ja pahoittelut tapahtuneesta! Milloin ja millä pysäkillä tämä tapahtui?

Käteisen sijaan matkan voi maksaa esimerkiksi ostamalla lipun Föli-sovelluksesta tai Fölin lippuautomaatista. Esimerkiksi Naantalissa lippuautomaatti löytyy osoitteesta S-market Tuulensuunkatu, Tuulensuunkatu 12. Matkalilijalippuja eli esimerkiksi yhden vuorokauden lippuja on saatavilla myös esimerkiksi Föli-alueen R-kioskeista. Suosittelemme kuitenkin käymään Fölin palvelupisteessä, josta voi ostaa arvokortin. Arvokortilla oleva arvo ei vanhene eli se säilyy käytettävissä niin kauan kuin saldoa riittää. Arvokortilla matkustaminen on myös edullisempaa kuin kertalipulla. Aikuisen matka arvokortilla maksaa 2,20 euroa päiväsaikaan.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Saapunut: 3.5.2020
Etusivulle
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • © Trimble kaupunki
  • Palvelun tekninen toteutus Trimble
  • Seuraa annettuja palautteita Seuraa annettuja palautteita

Tietoa evästeistä

Sivusto käyttää evästeitä. Valitse käytettävät evästeet. Evästeiden käyttö