Go to main view
Turku Feedback Service
Log in
Help
  • Suomeksi
  • På svenska

Feedback: FÖLI public transport - Customer service

ID: 284830
Creation time: 3.5.2020
Naantali 7 bussin kuljettajalle moitetta.. maksoin käteisellä ( en tiennyt, että käteinen ei kelpaa, koska korona) bussikuski tokaisi, että käteinen ei kelpaa ja kysyin että miten voin maksaa...bussikuski tokaisi "En minä tiedä." Oli tilanne mikä tahansa, voi silti käyttäytyä asiallisesti.. tai jos ei oo oma juttu tuo bussilla ajaminen niin vaihtakoot alaa.😊

Processing

Status: Processed
Answered: 4.5.2020
Hei,
kiitos palautteestanne ja pahoittelut tapahtuneesta! Milloin ja millä pysäkillä tämä tapahtui?

Käteisen sijaan matkan voi maksaa esimerkiksi ostamalla lipun Föli-sovelluksesta tai Fölin lippuautomaatista. Esimerkiksi Naantalissa lippuautomaatti löytyy osoitteesta S-market Tuulensuunkatu, Tuulensuunkatu 12. Matkalilijalippuja eli esimerkiksi yhden vuorokauden lippuja on saatavilla myös esimerkiksi Föli-alueen R-kioskeista. Suosittelemme kuitenkin käymään Fölin palvelupisteessä, josta voi ostaa arvokortin. Arvokortilla oleva arvo ei vanhene eli se säilyy käytettävissä niin kauan kuin saldoa riittää. Arvokortilla matkustaminen on myös edullisempaa kuin kertalipulla. Aikuisen matka arvokortilla maksaa 2,20 euroa päiväsaikaan.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Received: 3.5.2020
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Trimble city
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback

Cookie information

Website uses cookies. Select cookies to be used. Cookie policy