Siirry päänäkymään
Turun palautepalvelu
Kirjaudu sisään
Ohje
  • På svenska
  • In English

Palaute: Joukkoliikenne Föli - Fölikauppa ja sovellus

Tunniste: 398541
Luontipäivä: 25.10.2023
En pysty lataamaan fölikaupassa bussikorttiani kelan maksuun, olen siis koulumatkatukeen oikeutettu asiakas.

Käsittely

Tila: Käsitelty
Vastattu: 27.10.2023
Hei,
kiitos palautteestanne. Oletteko toiminut näillä sivuilla olevien ohjeiden mukaisesti: https://www.foli.fi/fi/liput/matkakortit/koulumatkatukikortti

"Etuus pitää aktivoida käyttöön Fölikaupan (kauppa.foli.fi) profiili-kohdassa. Aktivointi vaatii kirjautumisen palveluun: Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Avaa sitten oikeasta ylänurkasta valikko ja valitse sieltä "Profiili". Profiili-sivun alalaidassa on "Kelan tukema koulumatkalippu", aktivoi se käyttöön valitsemalla "kyllä". Siirry sitten valikon kautta lataus-kohtaan, jossa voit ladata matkakortin."

Jos käyt lataamassa korttia palvelupisteellä, tulee virkailijalle kertoa, että Kelan koulumatkatuki on myönnetty. Mikäli Fölikaupassa ei lataus aktivoinnista huolimatta onnistu ja kortti on vaadittava kausikortti, pyydämme olemaan yhteydessä Kelaan. Kelassa nähdään, miksi osto-oikeustieto ei tule Fölille saakka. Osto-oikeustietoihin vaikuttaa myös paljon itse hakemukseen laitetut tiedot, joiden perusteella Kela päätöksen tekee.

Toivottavasti näistä ohjeista on teille apua!

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Saapunut: 25.10.2023
Etusivulle
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • © Trimble kaupunki
  • Palvelun tekninen toteutus Trimble
  • Seuraa annettuja palautteita Seuraa annettuja palautteita

Tietoa evästeistä

Sivusto käyttää evästeitä. Valitse käytettävät evästeet. Evästeiden käyttö