Gå till huvudvyn
Åbo feedbacktjänsten
Logga in
Hjälp
  • Suomeksi
  • In English

Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Fölibutiken och mobil app

ID: 398541
Skapats: 25.10.2023
En pysty lataamaan fölikaupassa bussikorttiani kelan maksuun, olen siis koulumatkatukeen oikeutettu asiakas.

Behandling

Status: Behandlat
Besvarats: 27.10.2023
Hei,
kiitos palautteestanne. Oletteko toiminut näillä sivuilla olevien ohjeiden mukaisesti: https://www.foli.fi/fi/liput/matkakortit/koulumatkatukikortti

"Etuus pitää aktivoida käyttöön Fölikaupan (kauppa.foli.fi) profiili-kohdassa. Aktivointi vaatii kirjautumisen palveluun: Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Avaa sitten oikeasta ylänurkasta valikko ja valitse sieltä "Profiili". Profiili-sivun alalaidassa on "Kelan tukema koulumatkalippu", aktivoi se käyttöön valitsemalla "kyllä". Siirry sitten valikon kautta lataus-kohtaan, jossa voit ladata matkakortin."

Jos käyt lataamassa korttia palvelupisteellä, tulee virkailijalle kertoa, että Kelan koulumatkatuki on myönnetty. Mikäli Fölikaupassa ei lataus aktivoinnista huolimatta onnistu ja kortti on vaadittava kausikortti, pyydämme olemaan yhteydessä Kelaan. Kelassa nähdään, miksi osto-oikeustieto ei tule Fölille saakka. Osto-oikeustietoihin vaikuttaa myös paljon itse hakemukseen laitetut tiedot, joiden perusteella Kela päätöksen tekee.

Toivottavasti näistä ohjeista on teille apua!

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Mottagits: 25.10.2023
Hemsida
  • Användarvillkor
  • Datasekretess
  • Tillgänglighetsredogörelse
  • © Trimble stad
  • Teknisk uppbyggnad av Trimble
  • Följa publicerade feedback Följa publicerade feedback

Uppgifter om cookies

Sidan använder cookies. Välj de cookies som används. Cookiepolicy