Siirry päänäkymään
Turun palautepalvelu
Kirjaudu sisään
Ohje
  • På svenska
  • In English

Palaute: Joukkoliikenne Föli - Fölikauppa ja sovellus

Tunniste: 416944
Luontipäivä: 4.6.2024
Kun menen fölin etusivulta kohtaan lataa korttisi, avautuu uusi välilehti, jossa on fölikauppa. Mutta tässä näkyy kuva vain bussiin nousevasta naisesta, eikä missään ole kohtaa, josta pääsisi syöttämään fölikortin numeroa ym. Miten voin ladata korttini?

Käsittely

Tila: Käsitelty
Vastattu: 5.6.2024
Hei,
kiitos ilmoituksestanne ja pahoittelemme aiheutunutta haittaa! Kyseessä on ollut tilapäinen häiriö, joka on korjaantunut itsestään yöllisessä automaattipäivityksessä.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Saapunut: 4.6.2024
Etusivulle
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • © Trimble kaupunki
  • Palvelun tekninen toteutus Trimble
  • Seuraa annettuja palautteita Seuraa annettuja palautteita

Tietoa evästeistä

Sivusto käyttää evästeitä. Valitse käytettävät evästeet. Evästeiden käyttö