Gå till huvudvyn
Åbo feedbacktjänsten
Logga in
Hjälp
  • Suomeksi
  • In English

Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Fölibutiken och mobil app

ID: 416944
Skapats: 4.6.2024
Kun menen fölin etusivulta kohtaan lataa korttisi, avautuu uusi välilehti, jossa on fölikauppa. Mutta tässä näkyy kuva vain bussiin nousevasta naisesta, eikä missään ole kohtaa, josta pääsisi syöttämään fölikortin numeroa ym. Miten voin ladata korttini?

Behandling

Status: Behandlat
Besvarats: 5.6.2024
Hei,
kiitos ilmoituksestanne ja pahoittelemme aiheutunutta haittaa! Kyseessä on ollut tilapäinen häiriö, joka on korjaantunut itsestään yöllisessä automaattipäivityksessä.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Mottagits: 4.6.2024
Hemsida
  • Användarvillkor
  • Datasekretess
  • Tillgänglighetsredogörelse
  • © Trimble stad
  • Teknisk uppbyggnad av Trimble
  • Följa publicerade feedback Följa publicerade feedback

Uppgifter om cookies

Sidan använder cookies. Välj de cookies som används. Cookiepolicy