Siirry päänäkymään
Turun palautepalvelu
Kirjaudu sisään
Ohje
  • På svenska
  • In English

Palaute: Joukkoliikenne Föli - Bussit, matkustaminen ja asiakaspalvelu

Tunniste: 437844
Luontipäivä: 10.4.2025
Hei, Haluan antaa palautetta kuskistanne joka on ajanut linjaa 42, turun keskustasta varissuolle. Nousimme kyytiin eerikinkadun lidlin kohdalta 20.42 jolloin saimme kuskilta huudot kun odotimme bussin saapuvan pysäkille. Toinen bussi oli tällöin ollut ruuhkan takia pidempään pysäkillä, ja tultuamme pysäkille bussi nro 42 odotti jonossa kyseiselle pysäkille. Odotimme että edeltävä bussi lähtee jonka jälkeen viitoimme kuskille haluavamme nousta nousta kyytiin. Kuskin mukaan tämä oli väärin ja saimme tästä haukut. Kuulema olisi pitänyt nousta kyytiin jo autotien kohtaa jossa bussi odotti. Miten asiakkaan kuuluisi toimi tälläisessä tilanteessa? Saavuimme pysäkille kun bussi oli jo odottamassa vuoroaan, emmekä tienneet bussin jo kertaalleen avanneen ovia. Eikös bussikuskin työ ole myös asiakaspalvelua?
Lisätiedot
42
varissuo
20.42
10.4.2025
eerikinkatu

Käsittely

Tila: Käsitelty
Vastattu: 17.4.2025
Hei

Kiitos antamastanne palautteesta
Pahoittelemme kuljettajan epäasiallista käytöstä.
Palautteenne on käsitelty esihenkilön toimesta vuoroa ajaneen kuljettajan kanssa, joka on varmistanut, että vastaavaa ei toistuisi jatkossa.

Ystävällisin terveisin
Nobina Oy
Käsittelyssä, välitiedote: 14.4.2025
Hei,
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsiteltäväksi.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Saapunut: 10.4.2025
Etusivulle
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • © Trimble kaupunki
  • Palvelun tekninen toteutus Trimble
  • Seuraa annettuja palautteita Seuraa annettuja palautteita

Tietoa evästeistä

Sivusto käyttää evästeitä. Valitse käytettävät evästeet. Evästeiden käyttö