Palaute: Joukkoliikenne Föli - Fölikauppa ja sovellus
Tunniste:
68391
Luontipäivä: 7.4.2017
Luontipäivä: 7.4.2017
"Lataus ei mahdollinen" minulle tuli eilen ja tänään tämä teksti, missä vika?
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
kiitos palautteestanne! Fölin nettilatauspalvelussa on esiintynyt ongelmia arvokorttia ladattaessa. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan pian. Pahoittelemme häiriötä. Korttia voi kuitenkin ladata normaalisti palvelu- ja latauspisteissämme: http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/asiakaspalvelu-ja-palaute
Ystävällisin terveisin,
FÖLI - Turun seudun joukkoliikenne
kiitos palautteestanne! Fölin nettilatauspalvelussa on esiintynyt ongelmia arvokorttia ladattaessa. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan pian. Pahoittelemme häiriötä. Korttia voi kuitenkin ladata normaalisti palvelu- ja latauspisteissämme: http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/asiakaspalvelu-ja-palaute
Ystävällisin terveisin,
FÖLI - Turun seudun joukkoliikenne