Siirry päänäkymään
Turun palautepalvelu
Kirjaudu sisään
Ohje
  • På svenska
  • In English

Palaute: Joukkoliikenne Föli - Fölikauppa ja sovellus

Tunniste: 68391
Luontipäivä: 7.4.2017
"Lataus ei mahdollinen" minulle tuli eilen ja tänään tämä teksti, missä vika?

Käsittely

Tila: Käsitelty
Vastattu: 7.4.2017
Hei,
kiitos palautteestanne! Fölin nettilatauspalvelussa on esiintynyt ongelmia arvokorttia ladattaessa. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan pian. Pahoittelemme häiriötä. Korttia voi kuitenkin ladata normaalisti palvelu- ja latauspisteissämme: http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/asiakaspalvelu-ja-palaute

Ystävällisin terveisin,
FÖLI - Turun seudun joukkoliikenne
Saapunut: 7.4.2017
Etusivulle
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Saavutettavuusseloste
  • © Trimble kaupunki
  • Palvelun tekninen toteutus Trimble
  • Seuraa annettuja palautteita Seuraa annettuja palautteita

Tietoa evästeistä

Sivusto käyttää evästeitä. Valitse käytettävät evästeet. Evästeiden käyttö