Go to main view
Turku Feedback Service
Log in
Help
  • Suomeksi
  • På svenska

Feedback: FÖLI public transport - Föli shop and mobile app

ID: 68391
Creation time: 7.4.2017
"Lataus ei mahdollinen" minulle tuli eilen ja tänään tämä teksti, missä vika?

Processing

Status: Processed
Answered: 7.4.2017
Hei,
kiitos palautteestanne! Fölin nettilatauspalvelussa on esiintynyt ongelmia arvokorttia ladattaessa. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan pian. Pahoittelemme häiriötä. Korttia voi kuitenkin ladata normaalisti palvelu- ja latauspisteissämme: http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/asiakaspalvelu-ja-palaute

Ystävällisin terveisin,
FÖLI - Turun seudun joukkoliikenne
Received: 7.4.2017
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Trimble city
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback

Cookie information

Website uses cookies. Select cookies to be used. Cookie policy