Feedback: FÖLI public transport - Föli shop and mobile app
ID:
68391
Creation time: 7.4.2017
Creation time: 7.4.2017
"Lataus ei mahdollinen" minulle tuli eilen ja tänään tämä teksti, missä vika?
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos palautteestanne! Fölin nettilatauspalvelussa on esiintynyt ongelmia arvokorttia ladattaessa. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan pian. Pahoittelemme häiriötä. Korttia voi kuitenkin ladata normaalisti palvelu- ja latauspisteissämme: http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/asiakaspalvelu-ja-palaute
Ystävällisin terveisin,
FÖLI - Turun seudun joukkoliikenne
kiitos palautteestanne! Fölin nettilatauspalvelussa on esiintynyt ongelmia arvokorttia ladattaessa. Vikaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan pian. Pahoittelemme häiriötä. Korttia voi kuitenkin ladata normaalisti palvelu- ja latauspisteissämme: http://www.foli.fi/fi/tietoja-ja-ohjeita/asiakaspalvelu-ja-palaute
Ystävällisin terveisin,
FÖLI - Turun seudun joukkoliikenne