Gå till huvudvyn
Åbo feedbacktjänsten
Logga in
Hjälp
  • Suomeksi
  • In English

Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Bussar

ID: 446575
Skapats: 31.7.2025
Asiointilinjan autoa 21.7. klo. 10.41 ei saapunut Citymarketin pysäkille lainkaan. Vanhukset istuivat helteessä tunnin odottaen bussia ja ruuat rollaattoreissa menivät pilalle, puhumattakaan rasituksesta istua helteessä tunti.

Föli uudistuksen jälkeen asiointilinjan (ent. palvelulinjan) bussit eivät ole enää vanhusystävällisiä. Niissä on usein korkea kynnys ja kapea käytävät, sekä suppea tila rollaattoreille. Lisäksi kuljettajat eivät aktiivisesti avusta vanhuksia sisään ja ulos bussista, vaikka rollaattorin nostaminen on vanhukselle mahdotonta.
Ytterligare information
43
Mälikkälä Ilpoinen
10:41
21.7.2025
Citymarket

Behandling

Status: Behandlat
Besvarats: 1.8.2025
Hei,
kiitos palautteestanne! Linjan 43 vuoro jäi mainittuna päivänä valitettavasti ajamatta autoon tulleen teknisen vian vuoksi. Pahoittelemme tapahtunutta ja sen aiheuttamaa harmia!
Palautteenne asiointilinjoista on välitetty tiedoksi joukkoliikennesuunnitteluun sekä asiointilinjoja ajaville liikennöitsijöille.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Mottagits: 31.7.2025
Hemsida
  • Användarvillkor
  • Datasekretess
  • Tillgänglighetsredogörelse
  • © Trimble stad
  • Teknisk uppbyggnad av Trimble
  • Följa publicerade feedback Följa publicerade feedback

Uppgifter om cookies

Sidan använder cookies. Välj de cookies som används. Cookiepolicy