Go to main view
Turku Feedback Service
Log in
Help
  • Suomeksi
  • På svenska

Feedback: FÖLI public transport - Buses

ID: 446575
Creation time: 31.7.2025
Asiointilinjan autoa 21.7. klo. 10.41 ei saapunut Citymarketin pysäkille lainkaan. Vanhukset istuivat helteessä tunnin odottaen bussia ja ruuat rollaattoreissa menivät pilalle, puhumattakaan rasituksesta istua helteessä tunti.

Föli uudistuksen jälkeen asiointilinjan (ent. palvelulinjan) bussit eivät ole enää vanhusystävällisiä. Niissä on usein korkea kynnys ja kapea käytävät, sekä suppea tila rollaattoreille. Lisäksi kuljettajat eivät aktiivisesti avusta vanhuksia sisään ja ulos bussista, vaikka rollaattorin nostaminen on vanhukselle mahdotonta.
Additional information
43
Mälikkälä Ilpoinen
10:41
21.7.2025
Citymarket

Processing

Status: Processed
Answered: 1.8.2025
Hei,
kiitos palautteestanne! Linjan 43 vuoro jäi mainittuna päivänä valitettavasti ajamatta autoon tulleen teknisen vian vuoksi. Pahoittelemme tapahtunutta ja sen aiheuttamaa harmia!
Palautteenne asiointilinjoista on välitetty tiedoksi joukkoliikennesuunnitteluun sekä asiointilinjoja ajaville liikennöitsijöille.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Received: 31.7.2025
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Trimble city
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback

Cookie information

Website uses cookies. Select cookies to be used. Cookie policy