Ajankohtaista
Palautepalvelussa huoltokatko 2.6. (30.5.2025 09:40)
Palautepalvelussa on huoltokatko maanantaina 2.6.2025 klo 15:30 - n. 16:00.
Palaute: Joukkoliikenne Föli - Fölikauppa ja sovellus
Tunniste:
297604
Luontipäivä: 25.10.2020
Luontipäivä: 25.10.2020
Minulla on ollut opiskelija-alennus kausikortissa, ja opiskeluni jatkuu yhä. Silti alennus on yhtäkkiä hävinnyt. Pitääkö minun vahvistaa uudestaa olevani opiskelija?
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
kiitos kysymyksestänne! Opiskelijastatus tulee uusia lukuvuosittain. Sen voi uusia käymällä Fölin palvelupisteessä ja esittämällä voimassa olevan opiskelijakortin (voimassa oleva digitaalinen tai lukukausileimalla/tarralla varustettu sininen SYL:n tai SAMOK:n opiskelijakortti, OSKU ry:n opiskelijakortti tai SLL:n opiskelijakortti tai opiskelijakortti Slice, Pivo, Tuudo tai Frank -mobiilisovelluksessa.). Jos olette Turun yliopiston tai Åbo Akademin opiskelija, tunnistautuminen onnistuu myös nettilatauksessa profiili-välilehdellä Haka-tunnuksilla. Valitettavasti ominaisuus ei ole vielä käytössä muissa seudun oppilaitoksissa.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos kysymyksestänne! Opiskelijastatus tulee uusia lukuvuosittain. Sen voi uusia käymällä Fölin palvelupisteessä ja esittämällä voimassa olevan opiskelijakortin (voimassa oleva digitaalinen tai lukukausileimalla/tarralla varustettu sininen SYL:n tai SAMOK:n opiskelijakortti, OSKU ry:n opiskelijakortti tai SLL:n opiskelijakortti tai opiskelijakortti Slice, Pivo, Tuudo tai Frank -mobiilisovelluksessa.). Jos olette Turun yliopiston tai Åbo Akademin opiskelija, tunnistautuminen onnistuu myös nettilatauksessa profiili-välilehdellä Haka-tunnuksilla. Valitettavasti ominaisuus ei ole vielä käytössä muissa seudun oppilaitoksissa.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli