Gå till huvudvyn
Åbo feedbacktjänsten
Logga in
Hjälp
  • Suomeksi
  • In English

Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Fölibutiken och mobil app

ID: 297604
Skapats: 25.10.2020
Minulla on ollut opiskelija-alennus kausikortissa, ja opiskeluni jatkuu yhä. Silti alennus on yhtäkkiä hävinnyt. Pitääkö minun vahvistaa uudestaa olevani opiskelija?

Behandling

Status: Behandlat
Besvarats: 26.10.2020
Hei,
kiitos kysymyksestänne! Opiskelijastatus tulee uusia lukuvuosittain. Sen voi uusia käymällä Fölin palvelupisteessä ja esittämällä voimassa olevan opiskelijakortin (voimassa oleva digitaalinen tai lukukausileimalla/tarralla varustettu sininen SYL:n tai SAMOK:n opiskelijakortti, OSKU ry:n opiskelijakortti tai SLL:n opiskelijakortti tai opiskelijakortti Slice, Pivo, Tuudo tai Frank -mobiilisovelluksessa.). Jos olette Turun yliopiston tai Åbo Akademin opiskelija, tunnistautuminen onnistuu myös nettilatauksessa profiili-välilehdellä Haka-tunnuksilla. Valitettavasti ominaisuus ei ole vielä käytössä muissa seudun oppilaitoksissa.

Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
Mottagits: 25.10.2020
Hemsida
  • Användarvillkor
  • Datasekretess
  • Tillgänglighetsredogörelse
  • © Trimble stad
  • Teknisk uppbyggnad av Trimble
  • Följa publicerade feedback Följa publicerade feedback

Uppgifter om cookies

Sidan använder cookies. Välj de cookies som används. Cookiepolicy