Feedback: FÖLI public transport - Föli shop and mobile app
ID:
297604
Creation time: 25.10.2020
Creation time: 25.10.2020
Minulla on ollut opiskelija-alennus kausikortissa, ja opiskeluni jatkuu yhä. Silti alennus on yhtäkkiä hävinnyt. Pitääkö minun vahvistaa uudestaa olevani opiskelija?
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos kysymyksestänne! Opiskelijastatus tulee uusia lukuvuosittain. Sen voi uusia käymällä Fölin palvelupisteessä ja esittämällä voimassa olevan opiskelijakortin (voimassa oleva digitaalinen tai lukukausileimalla/tarralla varustettu sininen SYL:n tai SAMOK:n opiskelijakortti, OSKU ry:n opiskelijakortti tai SLL:n opiskelijakortti tai opiskelijakortti Slice, Pivo, Tuudo tai Frank -mobiilisovelluksessa.). Jos olette Turun yliopiston tai Åbo Akademin opiskelija, tunnistautuminen onnistuu myös nettilatauksessa profiili-välilehdellä Haka-tunnuksilla. Valitettavasti ominaisuus ei ole vielä käytössä muissa seudun oppilaitoksissa.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos kysymyksestänne! Opiskelijastatus tulee uusia lukuvuosittain. Sen voi uusia käymällä Fölin palvelupisteessä ja esittämällä voimassa olevan opiskelijakortin (voimassa oleva digitaalinen tai lukukausileimalla/tarralla varustettu sininen SYL:n tai SAMOK:n opiskelijakortti, OSKU ry:n opiskelijakortti tai SLL:n opiskelijakortti tai opiskelijakortti Slice, Pivo, Tuudo tai Frank -mobiilisovelluksessa.). Jos olette Turun yliopiston tai Åbo Akademin opiskelija, tunnistautuminen onnistuu myös nettilatauksessa profiili-välilehdellä Haka-tunnuksilla. Valitettavasti ominaisuus ei ole vielä käytössä muissa seudun oppilaitoksissa.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli